ابتدا مدیر مطب یا کلینیک از بین بستههای پیامکی یک را خریداری میکند تا بعد از رزرو و تایید هر نوبت، جزییات نوبت در قالب پیامک به کاربر(بیمار) ارسال شود و بهازای هر پیامک مبلغ 440 ریال از اعتبار مطب یا کلینیک کسر میشود. همچنین مدیر مطب یا کلینیک میتواند در قسمت تنظیمات، ویژگی ارسال پیامک نوبت را برای هر پلتفرم نوبتدهی بهصورت مجزا فعال یا غیرفعال کند. (تلفنی، اینترنتی، موبایلی، حضوری)
سوالی دارید؟
سلام. به پشتیبانی آنلاین آسانوبت خوشآمدید. سوالات و مشکلات خود در هر مورد را میتوانید در همین قسمت بپرسید.
دانلود برنامه اندرویدی